Daar gaan we!!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Royenlisanne - WaarBenJij.nu Daar gaan we!!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Royenlisanne - WaarBenJij.nu

Daar gaan we!!!

Door: Wie denk je?

28 Augustus 2017 | Nederland, Schiphol

Het is zo ver: lichtelijk vermoeid, maar vol met geweldige herinneringen zitten we te wachten op het moment dat we mogen boarden. Toen we gisteravond thuis kwamen na een fantastisch weekend stond de volgende verrassing op ons te wachten: een super mooi versierd huis! Samen hebben we alles bekeken, nog nagekletst met buren en vrienden en de cadeautjes en kaarten uit de auto gehaald om ze vervolgens een mooie plek in huis te geven. Toen we daarna rondkeken in huis, overviel ons toch wel een heel bijzonder gevoel. Zoveel lieve mensen om ons heen die ieder op zijn of haar eigen manier een bijdrage heeft geleverd aan onze bijzondere dag, daar zijn geen woorden voor.
Uiteindelijk was het resultaat dat we pas om elf uur onze koffers gingen inpakken en dat we pas om half twee op bed lagen. Een kort nachtje, aangezien de wekker om zes uur ging. Maar dat maakt niet uit. We hebben dadelijk elf uur om bij te slapen voordat het avontuur echt begint.
We zullen jullie van al deze avonturen op de hoogte houden via deze reisblog :)

Tot snel!

• 28 Augustus 2017 - 14:37

Theo Friesen:

wij wensen jullie een goede reis en een hele fijne vakantie wij proberen jullie reis verslag te volgen

• 28 Augustus 2017 - 14:59

Els:

Roy en Lisanne, ik heb van jullie feest genoten. Heel veel plezier samen op jullie mooie reis.

• 28 Augustus 2017 - 17:23

Hanny :

Een hele mooie huwelijksreis

• 28 Augustus 2017 - 17:51

Vanessa Van Zwam:

Geniet ervan lieffies ❤

• 29 Augustus 2017 - 05:17

Rutger:

veel plezier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neem wat bushmeat voor me mee !! hahahahah

• 29 Augustus 2017 - 05:18

Rutger: